Zamieszczone przez vaz
jak nie przegub zewnętrzny to co ?
Zwiń
X
-
jak nie przegub zewnętrzny to co ?
Witam
Przy skręcie w prawo z napędem, z prawej strony słychać stukanie/chrobotanie. Wymieniony został prawy przegub zewnętrzy ale problem nie zniknął. Nie słychać teraz chrobotania za każdym razem jak wcześniej ale może to wina zmiany opon, które przy okazji samochodu na podnośniku zostały zmienione. Gdzie dalej szukać przyczyny?
-
-
dziadekk stuki słychać ewidentnie z prawej strony także chyba lewy przegub w grę nie wchodzi. Może i łożysko, tylko właśnie stuki/chrobotanie występuje jedynie przy dodawaniu gazu i oczywiście mogę się mylić ale łożysko by stukało nawet przy wchodzeniu w zakręt na luzie (chyba, że nie mam racji). Zastanawiam się czy pod uwagę nie brać wewnętrznego. Może ktoś napisać jakie są objawy zużycia przegubu wewnętrzego?
Komentarz
-
-
Łożysko by huczało a nie stukało - a jak wewnętrzny przegub? jesli przy jeździe na wprost puka i kierownica drży może być jego wina.
Co do wniosków która strona to kiedyś w golfie pukało i wydawało mi się że to lewa strona, jednak okazało się że z prawej strony puka i to wewnętrzny - tak się niosło po aucie.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
W mojej octavce też mam podobne objawy - dziwne zgrzyty dobiegające z przodu samochodu. Słychać je tylko i wyłącznie w następującej sytuacji: przy skręcie w lewo i przy jednoczesnym dodawaniu i odejmowaniu gazu(szarpanie) np. poruszanie się po rondzie. W zawieszeniu nie ma luzów, przeguby wyglądają na ok. Problem pojawił się przed zimą po wymianie amortyzatorów. Niestety jeszcze nie zdiagnozowałem problemu ale może to będą łożyska Macphersona bo niestety tych nie wymieniałem. Problem się nie pogłębia.
Komentarz
-
-
U mnie dodatkowa dziwna sprawa, że nie mogę bezpośrednio sprawdzić czy to przegub zewnętrzny na podstawie skrętu kół i nagłego ruszenia (przy wyeksploatowanym przegubie podobno wtedy go słychać - taka metoda zazwyczaj polecana). Chrobotanie pojawia się w momencie np. zjazdu z rąda na 2-gim biegu lub skręcie w prawo bez zatrzymania samochodu przed zakrętem. Jeżeli stoję na światłach na skrzyżowaniu i skęcem w prawo, po ruszeniu i wchodzeniu w zakręt na jedynce nic nie słychać.
Komentarz
-
-
Chrobotanie pojawia się w momencie np. zjazdu z rąda na 2-gim biegu lub skręcie w prawo bez zatrzymania samochodu przed zakrętem. Jeżeli stoję na światłach na skrzyżowaniu i skęcem w prawo, po ruszeniu i wchodzeniu w zakręt na jedynce nic nie słychać.Krzysztof
Komentarz
-
Komentarz